Thursday, November 28, 2013

Kartun pun suka Sunflower ........

Assalamualaikum Dan Salam sejahtera...



Kali ni SanVV nak post kan pulak buku cerita yang dihadiahkan oleh hero-heroku. Anak-anak SanVV memang suka beli@baca buku-buku kartun@animasi. Tahun lepas beberapa hari selepas tarikh hari lahir 2012 SanVV  (kira dah setahun lebih dah ni),  balik dari kerja mereka hulurkan 1 barang berbalut surat khabar (katanya tak perlu bazirkan wrapper.. sbb nanti kena koyak dan buang, membazir - hmmm... bagus-bagus...) Kata mereka tambahan hadiah. Bagus anak-anak mummy yea (time ni laa... bila diaorang buat pasal rasa nak telan hidup-hidup diaorang ni!!!)


Bila buka tengok..tengok... haa.... tu dia...