Wednesday, December 16, 2009

Alahai Sanflowers....Terpedaya Lagi

Malam semalam 15.12.2009 - Bawa anak-anak keluar makan, tersinggah pula kat kedai pinggan mangkuk.  Asalnya window shoping, hmmmm..... ada pula barang sunflowers... satu garfu gergasi sunflower, tak ada la pula sudunya. Teringat sudu gergasi epal kat rumah. dua tiga kali fikir... beli je lah... nanti tak lena tidur pula. Dah nak pergi bayar, ternampak pula satu bekas seramik sunflower... tertanya juga nak buat apa bekas tu.. bila di tanya pada sales girl, katanya untuk letak berus cuci tandas. Ish... dah 11 tahun mengumpul, tak pernah jumpa dan tak pernah terfikir ada juga bekas berus ni. Sudahnya...terpedaya jugalah malam tu...Kedua-duanya diangkut balik ke rumah...
 

Garfu Gergasi Sunflower




Bekas Berus Tandas



Sudu dan garfu ni...kalau digantung berdekatan ok tak?



Ok... Setakat ini Dulu... TQ sudi singgah...

No comments: