Monday, November 23, 2009

Villaku...

Atas permintaan K.Lynn... kali ini Sanflower entry gambar-gambar rumah yang tak seberapa tu... kalu nak tengok rumah yang betul-betul cantik.. jom kita pergi rumah K.Lynn...

Sebenarnya masa gambar ni diambil, Sanflower baru je berpindah balik ke Kuala Lumpur. Jadi 'deco'nya tidaklah sehebat rakan-rakan yang lain. Rumah pun kosong je sebab separuh perabot SanFlower jualkan @ sedekah kat rakan-rakan di tempat lama dulu. 
Tapi disebabkan permintaan, Sanflower tunaikan juga... Sekarang ini, rumah Sanflower berubah lagi. Bila ada masa nanti, Sanflower akan snap gambar dan entry untuk tatapan rakan-rakan.. Lepas tu bolehlah bagi komen membina untuk Sanflower cantikkan lagi rumah ini.....






















 












No comments: